- Mohu jako Váš zákazník využívat IPv6 adresu?
- Ano, v případě Vašeho požadavku Vám IPv6 adresu přidělíme. Standardně se tak neděje primárně z důvodu časté degradace výkonu přípojky, neboť výkon domácích routerů pro práci s IPv6 protokolem často znatelně pokulhává. Pokud budete mít o IPv6 adresu zájem, stačí kontaktovat naše zákaznické oddělení.
- Jak zapojím CA modul do TV?
-
- Kartu vložte do CA modulu čipem vzhůru.
- CA modul opatrně vložte do televize obrázkem směrem ke zdi.
- Spusťte automatické ladění na televizi.
- Udělejte si pohodlí, nohy nahoru a užívejte naplno všechny Vaše programy.
- Jak se připojím k Wi-Fi routeru?
-
- Zapojte Wi-Fi router do elektrické zásuvky a zapněte jej.
- Propojte internetovou zásuvku s Wi-Fi routerem - kabel zapojte do portu označeného "WAN".
- Po cca 1 minutě Wi-Fi router začne vysílat Wi-Fi signál.
- Na přiloženém štítku k Vašemu Wi-Fi routeru najdete název sítě a heslo.
- Rozklikněte na počítači dostupné sítě a najděte tu Vaši(ikona v pravém dolním rohu).
- Zadejte heslo ze štítku.
- Po zadání hesla Vám systém napíše připojeno, zabezpečeno.
- Co mám dělat, když nefunguje internet?
-
- Při nefunkčním internetu restartujte (vypnutí/zapnutí) Wi-Fi router, popř. PC/notebook.
- Neresetujte Váš Wi-Fi router do továrního nastavení (bylo by potřeba znovu kompletně nastavit).
- Pokud nepomůže restart zařízení, tak Wi-Fi router odpojte od sítě vyndáním síťového kabelu.
- Zapojte síťový kabel přímo do PC/notebooku, druhý konec do internetové zásuvky a vyzkoušejte.
- V případě, že je internet dostupný, je pravděpodobně problém s Wi-Fi routerem.
- Jak mě ke kabelové televizi připojíte?
- Po objednání služby k Vám dorazí náš technik a zřídí Vám poblíž vstupních dveří naší televizní zásuvku. Do ní jednoduše připojíte kabel, který na druhé straně zapojíte do Vaší televizi, nebo set top-boxu. Koaxiální kabel Vám technik může udělat přesně na délku, kterou požadujete. Pokud nechcete tahat kabely po zemi, stačí si při podpisu smlouvy objednat instalaci vnitřních rozvodů.
- Jak dlouho trvá zřízení služeb?
- Zřízení našeho připojení k internetu i kabelové TV trvá maximálně několik málo dní. Pokud již naši zásuvku doma máte z dřívější doby, je v některých případech možné internet zřídit i bez zásahu technika prakticky okamžitě.
- Jak mě k internetu připojíte?
- Po objednání služby k Vám dorazí náš technik a zřídí Vám poblíž vstupních dveří naší datovou zásuvku. Do ní jednoduše připojíte kabel, který na druhé straně zapojíte do síťové karty Vašeho počítače. Síťový kabel Vám technik může udělat přesně na délku, kterou požadujete. Pokud nechcete tahat kabely po zemi, stačí si při podpisu smlouvy objednat instalaci vnitřních rozvodů.
- Mohu mít doma více počítačů a využívat Wi-Fi připojení?
- Samozřejmě. Pokud budete požadovat připojit více počítačů, nebo mít domácí bezdrátové připojení, musíte si zakoupit Wi-Fi router. Tento router pak připojíte do naší zásuvky a nakonfigurujete. Router si můžete zakoupit kdekoliv. Pokud však této technologii příliš nerozumíte, doporučujeme zakoupit router u nás. Nabízíme zařízení, které máme ověřené a jsou již nastaveny k okamžitému použití. Stačí doma zapojit a vše funguje. K routeru dostanete štítek s nastaveným heslem, pomocí kterého se pak k Wi-Fi budete hlásit.
- Získám od Vás veřejnou IP adresu?
- Protože pro běžné domácí využívání internetu není veřejná IP adresa potřeba, není standardní součástí služeb. Nicméně pokud jste nadstandardní uživatel a chcete doma využívat nějakou speciální službu vyžadující vlastní veřejnou IP adresu, můžeme Vám jí přidělit.
- Je přenosová rychlost garantována?
- Ano, a to dle uvedených kritérií vztažených k inzerované rychlosti. Inzerovaná rychlost je ta, která je uváděna v nabídce služby. Běžně dostupná rychlost stahování a odesílání dat odpovídá 100 % inzerované rychlosti. Maximální dostupná rychlost stahování a odesílání dat odpovídá 110 % inzerované rychlosti. Minimální dostupná rychlost stahování a odesílání dat odpovídá 80 % inzerované rychlosti. Uvedené parametry musí uvádět, resp mít ve svých smluvních dokumentech, každý poskytovatel služby. Doporučujeme Vám tyto hodnoty vždy porovnávat při vyhodnocování výhodnosti nabídky.
- Jak vysíláte a jakou na to musím mít televizi?
- Vysíláme digitálním standardem DVB-C, který je určen pro kabelové televize. Pokud vlastníte televizní přijímač, který podporuje standard DVB-C (písmeno 'C' na konci je důležité), nebudete od nás potřebovat žádný set top-box. V případě nabídky TV start můžete všechny kanály přijímat prakticky okamžitě jen zapojením kabelu ze zásuvky do TV. Pro příjem kanálů z vyšších nabídek a TV balíčků od nás dostanete zapůjčen CA modul, který se zasune do zadní části Vaší TV. Tento modul slouží k dekódování placených programů. Standard DVB-C podporuje většina televizí zakoupených cca od roku 2012. Pro detaily se však prosím podívejte raději do manuálu ke své TV.
- Lze kabelovou TV sledovat na více televizích?
- Programy v nabídce TV Start lze přijímat v domácnosti na všech TV s DVB-C bez omezení. Kanály ve vyšších nabídkách TV Klasika a TV Premium, nebo TV balíčky potřebují pro příjem dekódovací modul CA, nebo set top-box.
- Jak mohu odstoupit od smlouvy
- V případě, že budete chtít zrušit dodávku služeb, bude potřeba tuto skutečnost oznámit buď písemně, osobně nebo e-mailem nejpozději do 20. dne v měsíci, abychom byli schopni Váš požadavek zpracovat a služby ukončit k poslednímu dni měsíce, kdy jste podali výpověď. Všechny ostatní záležitosti pak vyřešíme osobně.
- Jsou služby nějak omezeny?
- Hlavním omezením služby je zákaz poskytovat připojení k Internetu a kabelové TV dalším osobám. To je dáno smluvními podmínkami, které jsou součástí smlouvy a jsou závazné. Žádná další výrazná omezení funkčnosti aplikována nejsou.